U vraagt een vervangende unit aan via de HEIDENHAIN Service Exchange.
Wij leveren de aangevraagde unit, indien nodig binnen 24 uur binnen Nederland.
U stuurt uw defecte unit samen met de checklist binnen 2 weken na ontvangst van de vervangende unit naar het volgende adres:
HEIDENHAIN Nederland BV Afdeling Service Copernicuslaan 34 6716 BM EDE
Bij levering van de Service Exchange unit brengen wij u 45% van de klantenserviceprijs in rekening zodra u uw defecte unit retour stuurt. De extra kosten voor de verzending zijn voor uw rekening.
De geretourneerde defecte unit wordt ons eigendom en wordt gebruikt voor verdere vervangingsdoeleinden.
U behoudt de geleverde Service Exchange unit, die uw eigendom wordt zodra u de factuur betaalt.
Er wordt 80% van de klantenserviceprijs in rekening gebracht indien de defecte unit:
niet binnen 2 weken bij ons retour is ontvangen,
de geretourneerde defecte unit niet overeen komt met de geleverde Service Exchange unit (volgens overeengekomen ID-nummer en serienummer)
Wat we bieden
Huidige en niet langer gebruikte Service Exchange-apparatuur
Snelle reactietijden
Uitgebreide voorraad van originele vervangingsonderdelen
Deskundig advies en langdurige expertise
Uw voordelen in één oogopslag
Korte levertijden
Minimale stilstand van de machine
Apparatuur zo goed als nieuw voor de prijs van reparaties